מלכות וקסברגר לימין ילדי הדרום

    אתר קול חי 2 Comment on מלכות וקסברגר לימין ילדי הדרום
    18:50
    19.05.24
    נתנאל לאופר No Comments on תמונת מצב עגומה בענף הבנייה: "אולי חמישים אחוז פעילות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גיבורי המלחמה האמיתיים של מבצע "צוק איתן" הם ללא ספק הדרומיים. אמנם גם במרכז הארץ אזעקות הן כבר לא אירוע נדיר, אך תושבי הדרום שסופגים מטח אחר מטח של קסאמים וגראדים נמצאים במצב שונה לגמרי.

    הילדים שהיו אמורים לנפוש כעת בקייטנות ובפעילויות הקיץ מבלים במקום זה במקלטים ובאזורים מוגנים עם כל החשש והלחץ מהאזעקות והבומים הנשמעים ברקע. במלכות וקסברגר החליטו לעשות מעשה ולתת לילדים אפשרות להירגע מעט מהמלחמה. בשיתוף פעולה ייחודי עם מחלקת התרבות התורנית בעיריית אשדוד -יצאה מלכות וקסברגר לשטח. ניידת מקושטת עם הכיתוב "מלכות וקסברגר מחבקת את תושבי הדרום עד שיבוא שלום" הסתובבה ברחבי העיר וחילקה אלפי ספרי ילדים של מלכות וקסברגר לילדי אשדוד.

    הניידת עצרה, והספרים חולקו לילדי כל המגזרים שהיו מאושרים מהמתנה הבלי צפויה בשיאה של המלחמה. בחמאס בינתיים לא יצאו לפנסיה ובעיצומה של החלוקה פילחה אזעקה את העיר. החלוקה לא נפסקה והמשיכה להתנהל במלא המרץ… במקלט כמובן. הורים רבים שיבחו בכל פה את היוזמה והודו למלכות וקסברגר על הרעיון החביב שייתן לילדים זמן איכות של הנאה ואמונה גם יחד "זה מחמם את הלב שחושבים עלינו" אמרה לנו מ.ל. שלקחה ספר עבור ילדיה.

    "וזה בהחלט מתנה מתאימה בשבילנו כעת, כשאנו בבית ביחד רוב היום…הילדים חסרי מעש, ולא תמיד זה קל." האמן האגדי יואל וקסברגר שהספרים,כמו רעיון חלוקתם הם פרי מחשבתו- אומר "היה ברור לי שאנו במלכות וקסברגר נרתמים ומושיטים יד לתושבי הדרום, להשתתף במעט במה שאנחנו יכולים, אמנם אנחנו לאחווים את תחושותיהם של תושבי הדרום ,אך כולנו עם אחד וניסינו מעט לעזור. תמיד עזרנו, בתחום שלנו, במה שאפשר.. וכשחושבים על הילדים שסגורים בבתיהם בחופשת הקיץ אפשר לדמיין את הקושי. בכל אופן, עם הספרים צפויות לילדים [וגם למבוגרים…] שעות של הנאה מול הציורים האומנותיים והמרהיבים. אנו בטוחים שהספרים יעלו חיוך על פניהם וייקחו אותם לעולם אומנותי וקסום. אני מקווה" מסיים יואל וקסברגר:" שנוכל תמיד להמשיך ולהעלות חיוך על פניהם של עם ישראל אך רק מסיבות משמחות"



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רקאשדוד סובלת מהטילים?
      מה עם ילדי אשקלון?
      באר שבע? וכו"